Subject: Teavitus ettevõtete ühinemiste kohta
From: "INF Engineering - info" <[email-masked]>
To: "INF Engineering - info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 16:39:06 +0300

Lugupeetud koostööpartnerid!

Infortar AS gruppi kuuluvad ehitusettevõtted ja ehitusmaavarade tootmisega
tegelevad ettevõtted koonduvad kaubamärgi INF alla.

Käesolevaga annan teada, et 28. mail sõlmitud ühinemislepingute alusel on
ühinemised jõustunud ja kantud registrisse:

*

	seisuga 25.08.2025 jõustus EMG Karjäärid OÜ ja EMG Kuiv Liiv OÜ
ühinemine ning tegutsemist jätkatakse ärinime all OÜ INF Maavarad;
*

	seisuga 26.08.2025 jõustus AS EG Ehitus ja OÜ INF Ehitus ühinemine
ning tegutsemist jätkatakse ärinime all AS INF Ehitus.

Usun, et ühine kaubamärk INF muudab meie organisatsiooni poolt pakutavad
võimalused nii tellijatele kui koostööpartneritele selgemaks. Oleme
tänaseks kujunenud üheks laiema tooteportfelliga ehituskontserniks Eestis,
võimaldades lahendusi, mis hõlmavad endas üldehitust, gaasitrasse ja
seadmeid, kütte-, jahutus-, vee- ja kanalisatsioonitrasse, elektrivõrkude
ehitust ja ehitusmaavarade kaevandamist ning väärindamist.

Tänan teid pikaajalise koostöö eest ja soovin teile edukat hooaja
jätkumist!

Rein Rätsep
Juhatuse liige
—
OÜ INF Engineering
+372 513 7443
[email-masked] <mailto:[email-masked]>